Thailand – Tajska – ประเทศไทย

Kaj o Tajski napisati, kar še ni. Težka.
Pa tudi toliko časa je že minilo, kar sem bil tam, da bi bilo brez veze. Nazadnje novembra 2014. 😦
Nabral sem fotke s treh potovanj po tej državi, tiste, ki se mi zdijo cool.
Je pa skoraj pol fotk slikanih v jpeg formatu in kit objektivom. Ne vem, kaj mi je dogajalo takrat.
Drugače pa Tajska je top! Lažje je potovati tam, kot po Sloveniji. Resno! Idealna za 1. samostojno backpackersko turo. Ni draga, povezav za premikanje po državi je kolikor hočeš, spanje zelo poceni, hrana poceni in okusna, ljudje so zelo prijazni, pa še vizuma za obisk do 30 dni slovenski državljani ne potrebujemo, letalske karte so pa tudi zelo ugodne. Tudi z Brnika, od kar je Etihad prevzel letalsko družbo Air Serbia. Sicer z dvemi postanki, ampak cene so konkurenčne Benetkam, Zagrebu, Dunaju, Münchnu… Velikokrat še celo cenejše.
Sam spremljam strani na facebooku npr : po svetu , potpodnoge, sta, izletnadlani ,…  kjer vsakodnevno objavljajo akcije, error fare, raznorazne pakete počitnic ipd. Preverite. Ampak ne, predno ne pogledate mojega bloga do konca, haha.

Fotke so vsaka za sebe, ni nobena zgodba, zgodba v vsaki sliki posebej.
Sem se zadnjič smejal, ko sem gledal intervji z režiserjem Mitjem Okornom, ko je dejal, da je najlažje snemati umetniške filme. Če kdo ne zastopi, mu itak lahko rečeš : ti to ne zastopiš, si pač glup. No, umetnosti tudi sam ne zastopim, zato niti niso tole neke umetnije od fotk. Sem se pa takrat trudil, kolikor sem se le znal. Čeprav sedaj, ko jih gledam, si mislim sam pri sebi, kaj mi ni bilo jasno, pa upam, da bom tako tudi nadaljeval. da mi jutri ne bo jasno, kakšne bedne slike sem delal včeraj. V tem smislu.

Če pa koga kaj konkretno zanima, naj pa vpraša v komentarju, mu z veseljem odgovorim.

_MG_0494

Eastern Venice. Vzhodnjaške Benetke. Tako pravijo Bangkoku. Sam nisem imel takega občutka._MG_0506

Ulice v Bangkoku so mi zakon! _MG_0520

Tale je sicer tehnično zanič, ampak mi je vseeno.  Mamica prosi za drobiž, možakar ima pa v roki cel šop denarja. Žalostno. _MG_0039

Bangkok. Ste že slišali za njegovo polno ime?  Krungthepmahanakhon Amonrattanakosin Mahintharayutthaya Mahadilokphop Noppharatratchathaniburirom Udomratchaniwetmahasathan Amonphimanawatansathit Sakkathattiyawitsanukamprasit.  No, sedaj ste slišali. 🙂_MG_0591 copy

Solze vojakinje, ob prepevanju pesmi na proslavi kraljičinega rojstnega dne.  _MG_0981

Cel naročje drv sem nesel nazaj v gmajno, je dejal 😉_MG_1003

Molitev._MG_1252-Edit

Ulična hrana. Nekaj najboljšega._MG_1385_MG_1436-Edit-Edit

Na avtobusu._MG_1445_MG_1462-Edit

Ko je vroče, je vroče. Tudi sam bi se zbasal v hladilno torbo, če bi le imel kdo dovolj veliko._MG_1795 copy_MG_9674

Thai girl. Meni moja najljubša fotka.1c3-Edit5

Kao tilt shift. Narejeno v photoshopu. bkk2chat

Čas je za EPPcoca cola

Suvarnabhumi- Mednarodno letališče. Mobile eradomen dolenc mobile era

Blišč in beda. Domen Dolenc-b2 copyD2-Domen_Dolenc_Xa

Ko Phi Phi Leh. Saj se spomnete filma The Beach? No, to je to. IMG_0551 – kopijaIMG_0565-Edit-2 – kopijaIMG_0626-Edit-EditIMG_0642IMG_0673IMG_1917-Edit-Edit

Malo daljši čas zaslonke in VOILA! IMG_2084IMG_2188-EditIMG_2323-EditIMG_2359-Edit-EditIMG_2371IMG_2374-Edit-Edit

Razgled z Wat Aruna. Temple of dawn. Tempelj zore. Prevodi niso zame 🙂 .Wat Arun Ratchawararam Ratchawaramahawihan polno ime.
IMG_2443IMG_2449

Menihi v Wat Pho-ju.IMG_2499-Edit-2IMG_2504IMG_2565IMG_2567IMG_2598IMG_2607

Krabi.IMG_2703-3 copyIMG_2728IMG_2740IMG_2754IMG_2758

Moje noge zapečene. V eni uri s Krabija na Ko Phi Phi. Bilo je oblačno.  IMG_2766

Mala deklica. Otroci so sploh super fotogenični. IMG_2770-Edit-Edit-EditIMG_2773-EditIMG_2776-Edit-2IMG_2784

Ni ravno Tajka, je bila pa za prtisnt. Mislim slikat.IMG_2797IMG_2877-Edit-EditIMG_2908-Edit-Edit-Edit-Edit-Edit-EditIMG_2912-Edit-Edit-Edit-Edit-Edit

Andamansko morje. TOP! IMG_2946IMG_2948IMG_2950IMG_2956

Suck my finger 😉 IMG_3024-Edit-EditIMG_3025IMG_3028

Ruea Hang Yao / Long tale boatIMG_3039IMG_3086

Rolamo, motamo, pušimo. Tale na levi ima pa že navitega, čaka na vžigalnik 😉 IMG_3102

Tale je bil pa hud, sem tekel pred njim… (vse opice so slikane na Monkey beachu)IMG_3111IMG_3124

Loh Dalum Bay, Ko Phi Phi loh dal1 copyIMG_3192IMG_3301

Igra senc. Nekaj metrov stran so mulci igrali fuzbal. IMG_3312

 Ku-Ku.IMG_3388

Nekje ob reki Chao Phraya, BangkokIMG_3428

Bangkok. Tega otroka in mame, ki tudi sedi na tleh, se spomnim iz leta poprej. Živijo pod mostom. Upam, da ne več. IMG_3438IMG_3444IMG_3473-EditIMG_3517-Edit

Na šihtu. Službi. Če pogledate pozorno, boste videli otroka, ki počiva na tleh. IMG_3570

Sukhumvit. Tukaj bi mi pa prišel prav kakšen kompaktni fotoaparat. Zvečer bi bilo kaj za slikat, ampak ni šans z zrcalno-refleksnim fotoaparatom. Ne da bi bil preslab, ampak, ker ne smeš. Nevarnost da ti ga razbijejo in še tebe z njim. IMG_3597IMG_7582-EditIMG_7608-EditIMG_7616-EditIMG_7635-EditIMG_7647

Ladyboy…IMG_7666-Edit-Edit

Aranyaprathet, meja s Kambodžo.IMG_8489

Sončni zahod na Koh Changu.IMG_8596

Koh ChangIMG_8646_HDR-Edit-2

V taksiju. Vozijo po levi. IMG_9361-Edit

Little planet. Bangkok. Še učna ura photoshope : image- image rotation-flip canvas vertical. Filter-distort-polar coordinates. Potem pa še s klone stamp toolom malo pokloniraš vidno linijo. TAAARRRAAA!!mini bangkok1

Roka kaže naj slikam bolj desno gor. Ampak ni bilo nič.r3 copy

Deček na ulici. 50mm 1.8tb

V restavraciji na terasi hotela Lebua at state, znanega po filmu Hangover 2.vecerja coppopo

Reflex.bangkok reflex copybwfa

Fleš za njo. IMG_7607

Letališče Suvarnabhumi.  Kmalu nasvidenje! IMG_3668-Edit

 

Če vam je všeč, kar vidite, se naročite na nove objave.

If you like, what you see, subscribe.

3 thoughts on “Thailand – Tajska – ประเทศไทย

Oddajte komentar

