Sri Lanka

domen dolenc

Solo backpacking, November- December, brez dnevnih planov. Edino, kar sem želel videti, preden sem šel, je bila Sigiriya in vožnja v vlakom do Nuware Eliye.
Letel sem preko Trsta v Rim, z Rima pa direktno v Colombo oz na letališče Colombo Bandaranaike International Airport, ki pa je bližje Negombu, kot Colombu, tako da sem rezerviral sobo vnaprej kar v Negombu in se je izkazalo, kot dobra poteza. Srilankan airlines je bil pa bolj kot ne polom. Čisto malo prostora, tako, da sem celo pot pizdil, zakaj nisem šel raje z Etihadom za iste pare, ampak z dvemi urami daljšim postankom. Pa vseeno, se je dalo preživet.

Mesto samo ni nekaj full lepo kot celota, oz da bi se dalo ne vem kaj vse početi oz ogledati, ampak meni je bilo izredno všeč, zaradi vseh teh barv, predvsem pa zaradi zelo prijaznih domačinov. So me kar vabili v svoje domove. Hey…

View original post 2,779 more words

Oddajte komentar

