Thailand-Laos-Vietnam

 

IMG_7371

V ponedeljek odhajam na fotopotep po Tajski, Laosu in Vietnamu.
Solo backpacking.

Letim z Brnika, preko Beograda in Abu Dhabija v Bangkok z Air Sebia in Etihadom. S super prestopanji po uro in pol ter uro 45minut. Zakon! Ne maram dogih čakanj po letališčih. Sicer ne vem, kdo je ljubitelj teh čakanj, smo si pa različni.

Untitled-5

Okviren plan : Ni plana. Ok, je. Bangkok – Chiang Mai – Huay Xai – Luang Prabang –  Vang Vieng – Vientiane – Hanoi – Sapa – Ha Long – Da Nang – Can Tho – Ho Chi Minh – Bangkok. Sicer bom sigurno kaj izpustil in šel kam drugam, tako kot ponavadi. Kako je fino, ko potuješ sam, in nisi obremenjen s časom in z lokacijami, kje moraš biti in kdaj. Vem samo kdaj moram biti na letališču za nazaj. In to mi je edina briga. Seveda, pa da ostanem zdrav.  Nimam se namena gnati za raznimi spomeniki in znamenitostmi. Grem na potovanje k ljudem.

So pa po novem zaostrili pogoje na tajskem. Sicer slovenski državljani še vedno lahko pridemo v državo in ostanemo brez vize do 30 dni, v primeru, da pa greš iz države naprimer v Kambodžo na ogled Angkor Wata, se pa potrebuje tranzitni vizum.  Več uporabnih informacij na : http://www.tajska.si/

IMG_9346
Kaj bom vzel s sabo :
Pasuš z dvojno tranzitno vizo za Tajsko, vizo za Laos dobim na meji, za Vietnam pa v Bangkoku.
Fotoaparat Canon Eos 7D, objektive Canon 10-18mm, Sigma 18-35, in Canon 50mm.
Spominske kartice.
Stojalo.
Laptop.
Zunanji disk 1TB.
Dnevnik.  Ja , tokrat si bom pisal vsak dan sproti, kaj sem počel, kje sem spal, koliko sem plačal, kaj sem jedel,… Do sedaj si nikoli nisem, potem je pa malo težko vse skupaj dati na blog, pa še fino je čez čas odpreti zadevo in prebrati kaj si ga biksal.
Tako, kot s fotoalbumi ali pa s fotoknjigami. Je čisto drug občutek, imeti nekaj v rokah, kot pa na monitorju v digitalni obliki. Kaj pa vem, sem stara šola očitno.

IMG_9344

IMG_9334

Lekadol
Rehidracijska sol
Obliži
Povoj
Autan Tropical
Zavarovanje

IMG_9329

3 kratke majice, pulover, dolge hlače, nekaj spodnjic in nogavic.
Ostala oblačila, repelente, sončne kreme, itd,  si bom kupil dol, ker jih itak potrebujem tudi doma in je veliko ceneje. Oh, mi Gorenjci 😉

Spanje in prevoze si bom urejal sproti, mogoče še kakšen let, naprimer Vientiane – Hanoi. Ali pa Bangkok – Chiang Mai.

Tako. Sedaj pa lahko rečem : “MICI, POŽEN!!! mi smo prpravlen!!!!”

p.s. Če ima kdo kakšno idejo oziroma predlog, česa se v Laosu in Vietnamu ne sme izpustiti, bi bil zelo vesel.  Zato s predlogi na dan.
Aha, Kambodžo bom pa izpustil, ker sem že bil. Sicer sem bil na Tajskem tudi že, večkrat, ampak Tajska je le Tajska. Me vedno znova vleče nazaj.
Še dve fotografiji s Kambodže.

 
Domen Dolenc-Khmer GirlIMG_7843-Edit-2

Če vam je blog všeč, oziroma če vas zanima, kaj bom počel na potovanju, se lahko naročite na nove objave, tamle na desni spodaj s klikom na gumb “follow” . Bom priden in bom probal dnevno objavljati, kje se potikam. 🙂

Kmalu nasvidenje!
Domen

 

2 thoughts on “Thailand-Laos-Vietnam

Oddajte komentar

