Can Tho-Plavajoča Tržnica

Sem vzel v eni izmed številnih turističnih agencij v Ho Chi Minhu, dvodnevni izlet, ogled delte reke Mekong in plavajočo tržnico v mestu Can Tho. Ko mi je desc na agenciji pomolil pod nos papir s programom, sem samo zamahnil z roko. Pa kdo bo še to bral. Bom videl tole, sem ga vprašal, mu pod nos pomolil slike z googla in je pokimal. Zmenjeno. 35 usd, prevoz tja in nazaj, hotel z zajtrkom, 2x kosilo, 1x večerja.  Roka. Tako to desci delamo.
Niti sanjalo se mi ni, da bomo v dveh dnevih imeli toliko ogledov. Od tega, kako čebele delajo med (wtf?!?) , sem mislil, da me bo čakalo presenečenje. Da imajo navezane, pa če ne dela dovolj hitro, da jo lahko kresne dvakrat čez pleča. Ampak sem se motil. Čebele nabirajo med enako, kot pri nas. V miru.
ok, blizu čebel nisem šel, ker sem alergičen, sem pa kasneje poizkusil nek remix medenega čaja…  Kislo kot prasica. IMG_1371
Tovarna nekih…tovarna, ja… Kot da sva jaz in ti, ki to bereš tovarna bonbonov. Tam je bila pa situacija malo bolj jebena. Ročno izdelovanje bonbonov. Od izdelave kokosovo-sladkorne-kaj pa vem kateri oreščki mase, do vlivanja v “kalupe”, rezanja, do ročnega pakiranja.  Dve punci sta pakirale tiste sladkarije tako hitro, da nisi mogel slediti z očesom, kaj počne. Plača: manj, kot 1 eur na dan. Grozno, kako ga eni ljudje nafukajo! Itak sem jima na skrivaj podtaknil nekaj vietnamskih dongov, kar sem njih imel v žepu. Pa če je to samo za kosilo ali kak priboljšek.
Tako bedno, kot tu, se nisem počutil še nikjer. S fotoaparatom vrednim več, kot je ona zaslužila v celem življenju- verjetno. 😦 😦 😦
Ubogi ljudlje!!!!!!!!
bo

Mekong delta. cca 1 km dolga pot med rastjem po reki Mekong. TOP ŠIT!
IMG_1422IMG_1528IMG_1574IMG_1580Tržnica – CAN THO
Tole bo pa črno bela varianta. Tukaj se temperature povzpnejo do 42. stopinj celzija, sonce je pa že ob 9. uri zjutraj zelo visoko, barv skoraj ni, oz so blede, kot sem bled sam, ko grem v diskoteko. Mislim, ko jo zapustim. Hm, Rdeč… Ne, zjutraj, ko se zbudim.
Se pa res ne splača, da bi na to hodili individualno, ker cene so cca 50 eur. za 2 uri. Razen, če nisi res nek profi fotograf, da delaš projekt. Za nas, šalabajzerje, je tole odlično… Skupinski izlet.
Če je pa res, pa presodite sami.
Ni pa Vietnam, vsaj do sedaj ne, pol toliko fotogeničen, kot je bila Šri Lanka. (s tem se branim, da so se mi fotke usrale tam 😛 🙂 )
IMG_7841IMG_7847IMG_7854IMG_7855IMG_7867IMG_7873IMG_7879IMG_7887IMG_7897IMG_7903IMG_7943IMG_7955IMG_7956IMG_7976IMG_7983Pa smo šli v sosednjo “delto”… Malo peš in takoj nazaj.
meme2me3me4me5
In tovarna.. spet smo pri tovarni… Homemade Nudelj 🙂 Riževi nudeljni. Ok, do razreza nisem čakal.Delajo pa vse ročno. Od mase,… no edino sonce posuši do konca…tole palačinko…potem se pa razreže…IMG_8053IMG_8057IMG_8059IMG_8064IMG_8072

Sem pa spoznal na tem izletu gospoda Huanga s Tajvana. Me vabi na Tajvan. Sva si izmenjala e-mail naslova. Mogoče pa naslednja postaja Taipei. 🙂

Toliko za danes. Se beremo?

 

 

Oddajte komentar

