Hanoi

Hanoi. Prestolnica Vietnama.
Mesto Kaosa. Sicer se mi niti ne zdi več grozno prečkati cesto, kot izgleda, se človek vsega navadi.
Sem pa prišel sem okoli 2. ure zjutraj, brez potrjene rezervacije v hostlu. Tistemu na recepciji se je itak bledlo, ko sem prišel, saj sem ga zbudil. Desc mi je zamomljal 2 stavka, se obrnil na bok in zadrnjohal dalje.
Sicer sobo sem dobil, ampak če kdo pride sem sredi noči, pa če noče spati po raznih Continentalih, naj le rezervira spanje, vsaj za prvo noč. Nič kaj prijeten občutek ni bil, tavati po povsem neznanem mestu z vso foto opremo in še nahrbtnikom.
IMG_0534IMG_0539IMG_0543IMG_0548IMG_0558IMG_0561IMG_0578
Spal itak nisem nič, oz spet samo 2 uri. Nekaj me prehlad daje. Sem en dan izkoristil klimo, in sem precej shladil sobo, pa zaspal…in se itak zbudil čisto premražen. Nima veze.  Klima je jeba. Če jo imaš ni ok, če je nimaš, se pa v bazenu zbudiš 🙂
Še enkrat, nima veze.
IMG_0652IMG_0660IMG_0664IMG_0795IMG_0823IMG_0833IMG_0847Sam Hanoi, sicer nisem bil veliko okoli, le okoli jezera in med ulicami, mi je zelo všeč. Kaotično ampak super.  Sem pa navsezgodaj hotel pofotkati starejšo gospo, pa se ni pustila. Niti na sprožilec nisem pritisnil, v tistem me je že vsekala po rami z bambusovo palico, hahha. Pa treba je biti previden tudi na pločniku. Marsikdo se vozi z motorjem po njem. Danes me je en na rahlo zgazil. En drugega sva poslala v pizdo v najinih jezikih in je bila stvar rešena.
IMG_0851IMG_0857IMG_0861
Hrana in Vietnam. glede na to, koliko časa sem že tukaj, niti malo še ne pogrešam domače kuhinje in raznih dunajcev… Vsa hrana do sedaj je bila res zelo okusna. Secer kdaj izgleda, kot da se je kdo usral na krožnik, ampak videz vara na srečo. Všeč mi je tudi, ker ni pekoča, dobiš pa povsod čilije zraven.
IMG_0863IMG_0867
Sedaj bom pa šel na nočni obhod po mestu, da vidim, kaj se dogaja 🙂

Se beremo.

Oddajte komentar

