Java, Indonezija

Prvih desed dni, jaz sem pa posnel fotk ravno za 5 filmov… 5×36…
Imel sem se, kaj pa vem. Še ugotavljam. Po eni strani čudovito, po drugi strani pa katastrofa.  Tukajšnje hrane res ne maram. Sicer je izbire še in še, ampak, karkoli sem jedel, je bilo nekako trpko.. čudno… neokusno. Itak je bilo po večini samo instant. Instant rezanci z juh, instant omake…Ne vem, ali imajo tako hrano vedno, ali pa samo sedaj, ko je Ramadan. In pa prebavne motnje so redno na obisku.
Tudi folk se mi zdi tukaj totalno nadrkan. Cel kup vpitja, cel kup neuspešnih prevar (za njih), potem pa špilajo užaljene ljudi, cel kup agresije…
Naprimer , ko sem šel z mt.Broma, nas je šofer pustil – itak pri prijatelju-, ne na avtobusni postaji, potem pa človek hodi od enega do drugega in mu vsiljuje avtobusne vozovnice po 5x ceni, zraven pa še “poceni spanje” za v mesto, kamor greš, saj si njegov frend.  Dej tastar, ne nabijej! bus je 15.000 rupij in ne 80.000. In me je spodil. Za mano so šli vsi 🙂 . pa je bil ob biznis. Ali pa taksisti. Če kdo potuje sem, naj korist samo blue bird taksije. To sem vedel, ampak v Yogyakarti jih nisem videl. V glavnem, cene ti nabijejo v  nebo, če se pelješ s taximetrom, ti nabija, da je minimalna cena 40.000 idr.. wtf? tvoja minimalna cena je štartnina na taximetru… potem ti kdaj hoče še parkirni listek vštulit v ceno… in take glupe fore.
Potoval sem pa z Jakarte v Yogyakarto (vlak) , na Borobudur (skupinski prevoz) , z Yogye v Kotoarjo (vlak), naprej proti Probolinggu (bus) in na mt.Bromo(agencija), in nazaj v Surabayo za eno noč, s kjer sem imel let na Bali.
Vsi prevozi so drugače dokaj poceni. Če se ne najde potnik, ki zahteva še 1x plačilo. Ja, če bi še malo sikal,  bi ga zabrisal skozi vrata, majmuna. 🙂
Zato ne vem, kaj naj si mislim… Oz. kakšne filinge imam. Ker sem imel takih idiotskih scen še in še.
Cene nočitev so od 5 eur dalje. Je pa zanimivo, da imajo precej višje ocene na bookingu, kakršno je stanje v resnici.Vstopnine okoli 15 eur…
Je pa Bromo ena, če ne najlepša scena, kar sem jih videl. Kaj nam narava lahko v trenutku naredi… uhh. Sploh, ko sem bil na vrhu kraterja, ko se sliši, kot vrenje.. Ali pa vukan Merapi… Vzbudi pravo strahospoštovanje.
Fotke pa: nimam neke izbire…ampak to je to. jaz sem super zadovoljen.

Lep pozdrav do naslednjič

IMG_3042IMG_3059IMG_3087IMG_3114IMG_3132IMG_3138IMG_3149IMG_3155IMG_3174IMG_3186IMG_3192IMG_3207IMG_3218IMG_3239IMG_3250IMG_3307IMG_3314IMG_3329IMG_3343IMG_3382IMG_3396IMG_3406IMG_3438IMG_3468IMG_3470IMG_3513IMG_3522IMG_3549IMG_3620IMG_3666IMG_3782IMG_3830IMG_3839IMG_3847-2IMG_3862IMG_3865

Oddajte komentar

