Kuala Lumpur

Z Balija v Malezijo.
Airasia je imela nekajurno zamudo, tako da sem prišel v Kuala Lumpur šele zvečer. Posledično mi je ostal le en dan v KL. Kar je bilo čisto dovolj.
Bil je Ramadan, vse je bilo zaprto. Hrane zunaj nisem dobil, pijače še manj. Oz. sem jo. Po cca 2 kilometrih hoje sem našel štant z vodo. Mogoče sem bil samo v napačnem delu mesta. Nimam pojma.
Petronas tower je bil zaprt, ker je bil ponedeljek, tako da sem šel na Menara tower. Vstopnina cca 20 eur, razgled pa fenomenalen. Sploh sem bil navdušen nad stekleno kletko, kjer se ti pa res kar malo zvrti v glavi, ko stopiš vanjo, ko stojiš 300 metrov nad tlemi. WOOHOO! Noro!
Kako z letališča do mesta :
– Javni avtobus je zelo poceni, ampak vožnja je dolga. – TAXI
– Vlak
Sam sem šel z letališča do mesta in z mesta nazaj z vlakom. 18 eur povratna vozovnica, vožnja pa traja 30 minut. Baje, menda najdražja varianta. ampak glede na pozno uro, nisem niti razmišljal o 5 eurih gor ali dol.
Na letališču sem zamenjal 100 eur in bi bilo ravno dovolj za dve nočitvi, eno sem imel za đabe 🙂 , vlak, vstopnico za Menaro, dve vožnji s taksijem, hrano, vodo in nekaj piv.
Sem pa, kar mi je ostalo zamenjal spet na letališču. Ker baje je malezijske Ringgite težko menjati drugod.
Če bi prišel po urniku leta, bi šel še na stezo formule 1 v Sepang. Ampak…je bil en dan v Kuala Lumpurju več kot dovolj.
Prišel, videl. zmagal.
Naslednjič, če bo naslednjič, pa preko Singapurja.

Bye bye!

IMG_5678IMG_5680IMG_5685IMG_5692IMG_5694IMG_5698IMG_5703IMG_5711IMG_5712IMG_5715IMG_5728IMG_5735IMG_5740IMG_5753IMG_5755IMG_5758IMG_5763-2IMG_7848IMG_7853IMG_7863IMG_7870IMG_7873IMG_7875IMG_7903IMG_7912IMG_7954

 

Oddajte komentar

