Bali – Denpasar

Še malo, pa bo 3mesece, kar živim tukaj. In je prav, da spet kaj napišem. ​Sem imel že tekst sestavljen, pa ga bom pustil za jutri. Medtem sem ravno dobil sporočilo in idejo za današnjo objavo: 

“Tastar, glih smo prišli na Bali. A je povsod tako, kot Denpasar in Kuta? Fak, tole je pa čist drugač, kot sem si predstavljal Bali.” 

Odgovoril sem mu,  dobrodošel :), in da naj gre raziskovati, bo že našel krasne kotičke, da gre le malo stran s Kute oz Denpasarja. 

Ni tukaj tako, kot si večina predstavlja, ko ga omeniš. Peščene plaže, palme, kokos, sončni zahodi,… Na internetu ni veliko napisanega, kaj te čaka, fotke so pa s povsem praznih plaž, in marsikdaj izgleda v živo povsem drugače.

Sploh prvi vtis zna biti malo če ne precej čuden, sploh če si prvič v Aziji. Se spominjam, ko sem šel sam prvič na rajžo v Bangkok. Sem komaj našel izhod z letališča, kje šele kulturni šok, ki je sledil, he he. 

Denpasar, glavno mesto. Gužva, smeti, nič kaj v redu ceste, električna napeljava pa itak povsod. Ampak se hitro navadiš. 

Kaj početi v Denpasarju? Ne veliko. Za popotnike Oz turiste tole ni. Razen, če se odpravljate po nakupih. Npr. telefoni so malo cenejši, kot v Slo, štedilnikov in hladilnikov, pa najbrž ne boste kupovali. Cunje priznanih blagovnih znamk, kar je originalov je cena podobna kot pri nas, kar je pa ponaredkov, je pa itak vprašljiva kvaliteta. 

Ok, Kuta je druga zgodba. Plaža, surfanje, party…pa enormna količina nasekanih Avstralcev.

En nasvet : če pridete z letališča s taksijem, zdownloadajte si aplikacijo Bluebird taxi in preko app bookirajte taxi, do kjerkoli že greste ali pa se sprehodite nekoliko stran z letališča in tam vzameš taxi, ker je tudi 3x cenejše. Uporabljajte pa izključno Bluebird družbo. Brez heca. 

Fotke pa od danes zjutraj. Sem šel na 15minutni sprehod, potem me je pa dež ujel. 

Se beremo jutri.

Oddajte komentar

