Hanoi

Hanoi.

Sem pregledoval stare fotke z Vietnama, pa so se, kot izgleda, ravno prav uležale, da sem jih našel ravno toliko, kot bi našel en nerazvit film.

Zakaj sem se odločil za črnobele? Ker mi sedejo v street tematiko.
Spominjam se pa Hanoia kot eno ogromno velemesto kaosa, prometa, hupanja, odlične hrane, dokaj prijaznih in nevsiljivih ljudeh in cenovno zelo ugodnega. Sploh kar se tiče hrane, spanja in piva. Najcenejše pivo Bia Hoi v kozarcu me je stalo 6 centov.  Verjetno najcenejše velemesto, kjer sem bil, oziroma mogoče je HCMC še malo cenejši. Predvsem se mi je pa zdelo čudno, da je ponoči vse zamrlo, ker konec koncev tukaj živi 7. mio ljudi.

Pa da ne pišem preveč, sploh za nazaj, več o Vietnamu si lahko preberete v starejših objavah.

Sem pa prepričan, da se v Vietnam še kdaj vrnem. Sem si pustil neogledan Ha Giang. Mi bo pa sedaj veliko lažje iti na kak fotopotem v te kraje, saj Bali le ni tako daleč proč, sploh pa se da dobiti ugodne letalske povezave…

 

 

vn2vn3vn4vn5vn6vn7vn8vn9vn10vn11vn12vn14vn15vn16vn17vn18vn19vn22vn23vn24vn25vn26vn27vn28vn29vn30vn31vn32vn34vn35vn36vn37vn38vn39vn33IMG_1165IMG_1167

Se beremo.

p.s. Če vam je všeč kar vidite in ne bi hoteli zamuditi prihodnjih objav, se naročite na nove objave v desnem spodnjem kotu z vpisom vašega emaila. Obljubim, ne bom spammal.

Domen

Oddajte komentar

